Sköna dagar men känner mig sjuk "/



Slutade efter lunchen idag, var ganska skönt. Har inte sovit så bra i natt. Blir att dra till slagsta snart då :) träffa min underbara erica, ska hem till sandra. Sen blir det att kanske göra något skoj ikväll. Sen imorgon ska man ju bara gå till jobbet och fika sen ska alla iväg :s lite onödigt att komma dit ´men man är ju tvungen fan!! Sen på fredag börjar man i skolan igen :(  trisst att sitta och åka buss hela vägen dit! Har inte lusst precis. Och i helgen blir det väll Party hoppas jag..  Och sen i natt så kommer du dra till Alanda & sitta på flyget kl 4 till Grekland, Kommer ju sakna dig sjukt mycket nu Under en vecka. Hmm jävla skit Sverge, fan dig:D

Jag har sjukt ont i huvudet!!!!

´´ Finns alltid på mobilen´´  Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0