Ibland är killar skit, & vänner helt underbara!!


Helt överlycklig köpte en ny mobil i Måndags en ´SAMSUNG TUTCH´ skit samma den är jätte bra, förutom att alla tycker att den värkar vara jobbig och inte förstår sig på den hahA!

Helt seg i morse, mamma släpade upp mig från sägen, hade inte så stor
lust att klä på mig och gå till Jobbet. Men man är ju tvungen.
Blir att fixa sig snart och åka till Erica, och känna sig som hemma i hennes nya lägenhet.
Sen blir det väll att träffa andra Vänner ikväll med :)

                                             
Har inte tid nu brorsaN & Bussen väntar, Ni vet ju vad jag har för nr ;)


  
Igår hjälpte jag denna underbara människa och fixa över lite saker till hennes nya Lägenhetet.
Först skulle hennes ´Kille hjälpa henne att flytta över sakerna, men sen så var han så ´DUM´så han
sket i henne i sista sikunden. Så tur var så ´fanns jag där för henne´. Ringde min underbara bror så
han kom med bil och hjälpte oss iväg med sakerna.



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0