.....


Som sakt, igår då hängde jag med jobbet ´vi skulle ha möte´men blev lite annat skoj innan. Åkte sex bilar från Eskilstuna till Västerås, sen skulle vi in på Arosfortet haha fett najs, vi härjade runt där i alla olika säller och dörrar i två timmar, snacka om att man var helt slut sen. haha men skoj hade vi! Sen drog vi tillbax till Eskilstuna lite innan åtta, Shecka in på Hottelet breve godisland prick kl åtta. Sen hadde vi möte till klockan 9, Sen käkade vi lyx mat från 9-10. Så min kväll var fett najs och lyckad! Tack sandra för att jag fick hänga med :)

|| Har jobbat idag från 9-3 är helt slut ont i hela kroppen & är trött. Blir en lungn kväll det kan behövas ibalnd. Blir att hoppa in i Duschen snart & göra sig lite fräch haha. Sen ta bussen till stan ska äta på spicy hot mummms  ;) tjock man är HAHa!! Blir att sitta där ett tag, sen hem och go film&sova fyf*n vad härligt. Sen en enda jobbdag till sen KRÖÖÖÖKA, antingen blir det imorgon eller på lördag.  Helgen blir nog NAjS bara skriva/Ringa ni s0m har mitt nr ;) Puss på den här dagen i alla fall . .













Kommentarer
Postat av: Serafim

Bra blog! tita in på mej , jag har blog oxå!

2009-10-08 @ 17:34:34
URL: http://pappamedbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0