9 0oktober

   

Alarmet ringde kl 06:50 & jag orkade verkligen inte gå upp,
Men det var bara att fixa sig endå. Har jobbat från 9-2 idag + huvudvärk på det. Bli att hoppa in i en Dusch sen fixa sig lite lätt, sen ner till stan. Min kväll blir lungn är helt slut fan, men imorgon blir det ´Fullt ös medvetslös´ blir att dricka med mina älsklingar.


& imorgon på dan blir det att dra ner till stan & Shoppa,har ju fått rabbat från KICKS Yeah, sen kanske köpa en tunika´ är lite sugen på att handla kläder,skor ;)


 | Jag vet att du inte vill prata, jag att du inte vill svara igentligen. Men som sakt man är ju fortfarande 2 om att bråka/tjafsa. Om jag skulle kunna endra på saker som har skätt så skulle jag göra det på en gång, så man skulle slippa alla dåliga dagar och allt skit som har paserat. Jag vill bara att du ska veta att du alltid kommer vara en speciell person för mig. 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0