...



| Aaa som sakt, det är inte lätt att glömma bekymmer som man blir påmind om. Mer eller mindre sur blir man ju när just Du´ aa just Du ska sitta och skylla i från dig, allt du gör/säger det existerar inte i din värld, det finns inte. Men allt jag gör ojojoj då ska jag få skit för allt precis allt, det är jag som ska få skit för något som du gör! När du går över gränsen då är allt mitt fel och då är det jag som sviker. Undrar vem som svek vem från första början? men du valde hälldre att vara med din ´Bästa tjejkompis istället för mig. Varför ska då jag sitta och vänta på dig? Synd, du vet hur min vardag/Liv ser ut idag så varför börja gnälla på mig när du var ett as själv från början.  Nu har jag sakt allt som jag tycker!
Du får säga vad du vill, men du svek mig faktiskt! Och jag svek dig när alla ´dom´ la sig i och gjorde så jag inte förstog varken det ena eller det andra vad som var sant!!  




 







                                               Det blir bara mer och mer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0