....





| Har sovit så otroligt skönt i min säng i natt så jag orkade inte gå upp när mamma väkte mig i morse. Det var bara att gå upp och ställa sig i dschen, sen försökte man hitta några kläder att ha på sig. Käkade och sminkade mig |
Till slut så blev man entligen klar Jippi! Fick skjuss till praktiken idag för hon den hära
var jätte slö imorse så hon 0rkade inte ta bussen hahahA.  Paraktiken gick som sakt skitbra, trivs värkligen. Våran lilla shef Sandra frågade mig vad ja skulle göra på Onsdag, och jag ska inte göra så mycket efter 3, så det blir att åka till Västerås med hela Jobbet och ha möten och sen äta ýeah ;)

| Fick en ny flashig MP3-spelare av farfar idag, musik filer, Spel,Video,bilder,FM aa det fanns mycket på den Tack farfar♥





Blir en lungn kväll är fortfarande trött, blir att kolla film så fort älsklingen kommer (:
Dagen blev lyckad i alla fall..   Puss Puss så längen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0