Sorry har inte skrivit på ett tag



Som sakt var ju typ ledig förra veckan förutom i onsdags då var jag i skolan och var duktig. Lena på skolan ringde och väckte mig i torsdags typ vid halv 10 och sa att hon hade hittat en praktikplatts åt mig,´´yeah tänkte jag men när jag fick reda på ´vart så tappade jag all glädje direkt. Skämigaste stället ever. Fick en timme på mig att fixa mig sen ta bussen mot hällby. Som sakt gick in där med Lena snackade och bestämde att jag skulle börja där nu på måndag imorgon då! Hmm hoppas det kan bli bra. hahaA man är ju kräsen som f*n.


Skitsamma hälgen har varit underbar i alla fall. ´Det blev ju KRÖÖÖK, då är det glada miner (:


Uch säger jag bara jävla skit öl från TYSKLAND, smakade verkligen Blää om dom, jag svär. Liksom som vanlig svensk öl så ska man kunna stoppa dom i frysen útan att dom blir till IS och stelnar. Så klart så blev man lite förvånad över dom här ölen. Hm Blev jäcla Sluch Öl. Fett vidrigt.
´hahaaA



Kväller blev lyckad igår som sakt. Lite halv segt i början men allt blev ju nice till slut. Själv var man inte så pigg på att dricka precis, men man är ju BÄST vill inte svika dom andra som sakt. Blir att dra vid Lundbyskolan nästa helg & KRÖÖKA. Och då jävlar så ska jag få massa bra & härliga kort på Nattis som jag inte fick igår ;) ♥

Sitter hemma just nu 16:00 hos mammi har käkat för någon timme sen. Blir väll att kolla film och bara ligga o slööa hela dagen och kvällen. Sov ju till 11 idag men är fortfarande trött.


 

♥ Tack för kvällen i regnet Älsklingar ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0