..

kl 22:35



Min älskade lilla rosa Nikon COOLPIX = min kamera, gick sönder förra fredagen/helgen ´maria + ledsen = noot good. Asså jag utan kamera det är ju som ´jag utan pengar! åh det är hämskt "/ Blir att lämna in den på lagning ´jag har ju som sakt försäkring på den i 2 år & jag hoppas dom lagar den! Eller om det blir dyrt att laga den så blire att köpa en ny för 3000:- inte så farligt!!






 *Känner för en shopping tur igen*
Var inne på VILA i fredags hittade ett par as snygga Jeansleggins blir att köpa dom i veckan!!

    

                                                                       

                                                             Typiskt mariamagyar*


Funderar stark på att köpa sånna hära ´ lite smått gulligt & dom verkar vara varma när snön kommer. Blir nog att köpa ett eller två par, men jag kan ju inte bestäma mig för vilka färger :D
Vitt blir smutist så lätt, ´dom rosa var frääna men jag tror nog mäst på dom bruna faktiskt!! Jag hinner nog ongra mig några tusen gånger om innan jag står i afären & ska köpa dom hahaA. . .



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0