31 Oktober ´Lördag


Förstår om ni blir galna när jag inte sköter mitt blogg Skrivandet (a)

Igår som sakt så var det ute kväll igen ´Ovanligt! För festandet var hemma hos Kristina i hällby ´min systers Kompis ´.. Det var så klart trevligt där borta, kännde lite folk endå :) Men mindre kul när min älskade syster inte kunde stanna längre en vad som var sakt, men jag älskarej endå♥ Sen var min älskade Alex där ´wiihuu´länge sen man träffade dig (a) Runt halv 10 blev det utgång mot bussen/krogen. Härligt Härligt fääN. Så det blev mera dricka när vi kom in dit^^  hahah alex & jag beställde en 1 6CL VODKA DRINK för 98 kr ojoj här var man rika :D kvällen var helt underbar & lyckad.
Sen skulle man fixa efterfest efter krogen, min kusse var på fest! men fään redan fullt med folk så kom ju inte in, lite olyckat i slutet av kvällen men det gjorde endå inget :) Tack i alla fall för den underbara kvällen älsklingar ♥
Nu är det 6 helgen man dricker, och jag börjar bli sliten & sjuk!! så ska n0g ta det lite lungt ett tag framot. Det är nog bäst så ;)

Min tatuering har läkt klart snart, & den mår bra. Sen blire att beställa tid efter jul & fortsätta med att bygga på den, äääh skiit samma den kommer bli snygg när den är helt klar :)


* Vilken bra händelse*
Asså jag fattar inte vad folk tänker med!!
Hur jävla omoget är det inte igentligen?  Min kära pontus var på fest hos ´Jonny igår kväll, och sen helt plöttsligt så försvinner det 10st jackor från folket som är där! Aaa såklart så vart dom snodda. 
Asså hur tänker man igentligen ´förmodligen äre någe fel i huvudet eller så  har man brist på pengar & kläder så man måste sno andras ´herregud :O tydligen så är det väll så!!  ´Trevligt! Sen blev pontus av med legg,bankkort,busskort! Jävla idioter, blir inte kul när det kommer fram vilka som tog jackorna!!!!


Nu har jag nog inte så mycket mera att berätta för er. Idag blir det en lung kväll framför tv:N . Ska snart hoppa in i duschen sen åka till kyrkogården & tända ljus på farmors grav "/ ♥ Det är så svårt att sakna en människa som man knappt inte kommer ihåg :( *Sen blir det överaskning senare ikväll, ´Blir att äta varma hallon & vaniljklass mumms ;)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0