29 Oktober ´Torsdag

kl 10:59

Today är jag jätte trött, hade ställt klockaN på 09:3o men inte f*n ringde den inte! Hmm blir att äta/fixa sig ´Sen dra med mammi på en shopping runda på tunapark :D Love it!! ska Försöka hitta någe ursnyggt till i morgon!!! hahaA att shoppa med mig är inte lätt, själv springer man runt i flera timmar!! men mammi får hänga med endå ;) OjsaN* och idag blir det att fixa drickS för imorgon blir det ju som skat PARTY. Får se om det blir en lungn utekväll idag då ELLER om det blir att träffa syster!
* Ne snyggingar ´Nu måste jag verkligen börja fixa mig*
Följ min blogg om några timmar igen för då har jag laggt upp bilder hur shopping rundan var :D

pusspuss så länge♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0