28 Oktober ´Onsdag

kl 21:24


aa idag har man ju hämtat pengar, ´som vanligt säg! inte så ovanligt när det gäller mig precis (a)´
Tänkte dra en repa på stan´men kännde fan inte fört "/, blir nog att händlaa kläder imorgon tills att ha på sig på Fredag!!
LOVLY min tatuering mår jätte bra :)

´sOM sakt igår vad jag på bio och sååg
BRÖLLOPSFOTOGRAFEN
Aa filmen var väll helt okej, lätt komendi men inte någon 10 poängare enligt mig!
Bra humor & rolig, så det är bara att lada ner den eller fixa biljätter!!
hahA.
♥Har varit med min lilla underbarA kusin idag, love you in my heart♥
VI har bara tagit det lungt idag/kväll ´kan vara sköönt ibland faktiskt.
Sen träffade man ´Fredrik en stund idag med trevlig trevlig :) 
  haha och vi har Tjockat oss oxå med GODITS IKVÄLL:D

Ni vet ju som sakt vad man heter på Facebook!
aa precis så det är bara att skicka & bli vänn med mig ;)
eller vadå vill ni inte det (a) ?





 kl 14:52

MEN DET ÄR FORTFARANDE JAAAG SOM ÄR BÄST!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0