19 Oktober´måndag


kl 10:44 

Godmorgon alla bloggläsare!

idag är jag jätte trött & har ständig huvudvärk/migrän, så det blir en lung dag för mig i alla fall. Helgen har varit underbar och lyckad som sakt ´ska ni veta ;) 
 
Förstår om ni inte kan vänta med att läsa bloggen hela tiden, haha!




Lite bilder från i fredags

* jag och kusinen ´Fredrik *



* party pinglaN *



* jag & min älskade&underbaraste syster *


*party party*


*syster & jag*


* jaa vad ska man säga ´vi hade kul :) *
kussen&jag


*Folk*


* Syster , så underbar *



* Fredda var på toppen humör *



Som sakt vi hade det verkligen nice i fredags ;)
Ne underbara bloggläsare nu måste jag börja fixa mig lite^^

för fasters älskling fyller 3år idag och han har ju som sakt värdens snyggaste faster ´såklart hon inte ska missa hans 3 års kalas ;)
Grattis älskling♥










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0