30 november´måndag


KL 22:41



Godkväll!!
Just nu sitter jag hemma och nästaN brinner upp av hätta,´ Idag så har jag och Syster(joline) varit och solat på Solfuxen´i nyfors!! Mycket mycket häligt må jag säga, love it a lot. . Blir att antagligen sola imorgon eller på Onsdag igen. * Nu blir det att sola 2gånger i veckan´och jag älskart! Ni alla bloggläsare kommer vara vittne till att jag håller mina solrutiner :D ´för ni lär ju se mig på stan eller någe liknade ställe & då lär ni se Resultat, love love love (a).


° Blir att hoppa in i duschen nu, sen blire soova för min del! Ska upp runt 8 imorgon-bitti, mycket jobb & spring på resturangen ´Så måste verkligen vila ut mig. ´Sen imorgon blir det Shopping!
* Nu har jag inte tid att göra er sälskap ;) bloggar imorgon som vanligt!
puss puss





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0