18 November ´Onsdag



                                                                                                         
Hej alla bloggläsare!!
Har nyligen varit och hämtat lite pengar, blir nog att åka och kolla på ett par skor om ett litet tag ´hoppas jag :) Hmm, men är lite osäker ^^ hoppas jag hittar några ` dom ska vara perfekta enligt mig (a) annars är det inget att ha . .
hahahaA
********
Har ju då varit i skolan ett litet tag idag, började 10, men drog vid 12 * such, jag skulle inte ha möte idag ´så helt onödigt att ens gå upp och fixa sig i morse, kunde ha varit hemma och sovit istället ^^ låter mycket sköönare. . Hmm så det blir antagligen möte nästa onsdag,.




I will always keep you inside me, you are in my dreams, for me are you a wonderful person, please leave me never..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0