mobil Säljes. .



Nu har jag verkligen fått nog & det är alvar!!! 
Nu åker min mobil bort bort och åter bort, vill ha en ny mobil!!

Säljer min Samsung GT-S5230
Den är 2 månader gammal sen jag köpte den. Displayen är ren och fin ínga repor! Den ser strålande bra ut!
och det är inget fel på mobilen, har aldrig tappat den.
Med följer USB kapel, hörlurar & cd inställningar till datan.
Jag köpte den för 2500:-
och säljer den för 1700:-
Färg - svart
  4GB minnerskort det går in mycket musik & mycket bilder. 
 Sen är det 3,2 MEGA PIXELS kamera!!
passa på medans jag har den kvar & det är ett bra pris tänkte sälja den för ennu mera men nu har jag sänkt en hel del för nuvarande priset. . .


Intressen maila mig på [email protected] 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0