Yeah!!

kl 19:43



Wiihuu * min älskade kusin ska ´kanske köpa min mobil som ska säljas! haha men han är tveksam om hur mycket han vill je´nejtack inget skambud nu fredrik:D Han är i alla fall BÄST om han köper den, men men mobilen finns nog kvar ett tag till!!

*****

Blir att fixa sina naglar i veckan yesh. Måste handla hårfärg oxå ´ sen shoppa Lite kanske, är sugen på att göra det.
Sen spara undan lite pengar kanske ´ööh neej varför skulle jag? :O jag är galen i pengar,smink,kläder* ´blir svårt att spara undan pengar, hahah ^^




Funderar starkt på att köpa dom här!!!



*****


• Neh nu blir det att kolla på tv: har två viktiga pogram som jag måste se på ;)
Blir nog att blogga mera imorgon, puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0