5 November ´Torsdag

kl 23:43

- Va inte ledsen gumman!
- hmm `snyft´ ska försöka.
- Fan vad jag älskar dig baby du är de bästa som någonsin hänt mig. Du är fan mitt liv, mitt hjärta, min livs glädje. Och min största önskan är att de ska vara du och jag livet ut o ha de bra. Och jag vet att det kommer bli så. För jag släpper aldrig dig maria ´jag gör inte det. 16september kommer aldrig försvinna ur mitt hjärta de är inristat nu och för alltid ♥ puss
- Naaaw shiit ´tårarna rinner, vad meningar kan beröra en person, helt otroligt asså!
herre gud har aldrig hört något liknade förut ´helt fantastiskt.
( maria =  tears in my  eyes )
you are the best time in my lif, this is true, í mean it!




• love it!  nu måste jag vekligen sova Godnatt . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0