30 november´måndag

KL 08:03



Godmorgon alla bloggläsare!!

VARNING VARNING!!
Alla ni som har ´Facebook´som går rund och gör olika aktiviteter & håller på och Klickar på olika länkar som finns på facebook Osv. Ni ska hålla er borta från Testparadis.se  - Klicka ej på STARTA TEST eller skriv i eran epost adress. Gör inte det. . .

Gör vekligen inte detta test. Det är inte samma täster som dom vanliga som finns på facebook. Denna sida ´Testparadis.se samt PSYCHOTEST - KÄNN DIG SJÄLV!  Dom vill bara käna pengar!!
Om du skrivier i din epost adress, sen ska du självklart kunna få se tid resultat. . . Sen innom några kommer dom skicka en Räkning på 298Kr till dig som du ska sen betala när du ´Inte ens har fått sätt ditt resultat ens !! Så VARNING! Denna sida vill bara lura folk på pengar. .


Kommentarer
Postat av: Anders

Fuck, det hände mig. Fick fakturan idag. Jag kommer ringa och säga att jag vägrar betala. De kan inte smyga in priset i villkoren. De vet mycket väl att man inte läser villkoren. Hur har det gått för dig? Betalade du?

2009-12-02 @ 21:20:49
Postat av: Anonym

Jadu jag skrev i min epost mail & sen skicka, sen ska man ju få se ´Resultatet, men det fick jag inte"/ såå jag var illa tvungen att betala 298kr i onödan "/ // millaNtwiins

2009-12-03 @ 07:50:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0