3 November ´Tisdag

kl 08:28


Idag är jag ganska pigg fast jag gick upp kl 7 ´duktigt gjort av mig! hahaA 
• Blir att tvätta håret • fixa mig • Sen stan!

*****

´sÅG ett sjukt bra & konstigt pogram igår ´
folk som åkte flera mil med bil & tåg enda till "Götteborg" för att handla på Ullared!!
Det var till och med folk/familjer som åkte och kampade några kilometer ifrån för att sen shoppa där i flera veckor sen åka hem, bara för att det är ett billigt köpcentrum!! hmm låter bra? * Hur som hälst det var en kvinna i 39-45 års ålden som kampade där med sin familj, dom skulle vara där runt 2 veckor. Hon berättade att förra sommaren 08 hade dom varit där och kampat/handlat. Hon handlade saker på Ullaret för 50.000:- Herregud :O
Och igårdagens pogram handlade hon & hennes döttrar för 11.000 kr på en hel dag. Visst att ullared har mycket saker & att det är billigt, Men jag skulle aldrig slänga ut en sån del av mina pengar!

hahahA aa dom verkade ju inte ha brist på pengar :D
 

******
Neh´ nu måste jag börja fixa mig innan stan väntar. Sen hoppas jag på att min underbara kusin köper min mobil snart (a) ska fan muta han snart F*n! haha. Bloggar när jag är hemma.
puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0