3 November ´Tisdag

kl 17:10
Nagelmanikyr / Hårfärg

 

Hmm snart dags att färga sin gulliga utväxt, har inte gjort det på nästan ett halv år eller aa på hela sommaren! Blir nog att kköpa hårfärg imorgon, herre gud vad lite tid man har nu för tiden. Sa typ för 2 veckor sen att jag skulle fixa utväxten ´ maria = latis ^^ Sen fixa om mina naglar igen eller om min älskade syster vill göra det (a)

* sitter just nu i bilen och bloggar hahaA, är på väg till stan & ska hämta upp alicia, sen bliir det att åka till min under bara syster ´saknarej. Så ser min kväll ut i alla fall. Umgås&mysa. Sen blir det nog att planera vad som händer till helgen.  ójsan måste sluta blogga nu ´pappa&jag ska in på Ica MAXI  puss puss höres imorgon Eskilstuna

Finns ju alltid på mobilen om det skulle vara något*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0