28 november´lördag



Som sakt igår så följde jag mitt pogram som jag kollar på varge fredag ´Idol.
Såklart alla är duktiga som är med ´och nu börjar det närma sig slutet. Och jag fattar inte vad svenska folket har för problem? :O Antagligen är dom jävligt döva!! dom verkar inte höra det som låter falsk/skit rent ut sakt!! Óm jag ska vara helt ärlig så kommer förmodligen Erik att vinna Idol 2009 ´inget snack om saken!! Men det som gjorde mig så grymt arg igår var att´Mariette fick åka hem! Hon har seriöst en hälig och speciell röst ´som inte många tjejer har. Nästan 80% av vilken tjej som hälst låter mer eller mindre lika dana. Lyssnar man på Mariette eller Reza så låter inga som dom!! Så varför kunde inte Tove fåt åkit ut igår iställer? hm så iriterande!! Fattar inte hur svenska folket tänker ibland :O
Men men alla är ju Olka ´och det är väll tur det på sätt och vis. Men nu är det bara ´Erik,Calle & Tove som återstår. Visst Tove är duktig, men så bra är hon inte så jag får gåshud på armarna´när jag hör henne. Så jag hoppas Killarna går till den stora finalen i alla fall.
*This is what happens when the Swedish people voted*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0