26 NOVEMBER´TORSDAG

KL 17:55
 



Hej på er alla bloggläsare!!

* Idag så har min dag varit ganska slitsamt,inte nog med det ´jag har varit Yr hela dagen & det har tagit på krafterna om man säger så. För mycket & åter mycket folk ´herregud det har varit kaus på Resturangen :O Inte konstigt att jag är helt slut. Sen tog man ju sprutan igår & det har man ju inte mått bättre av under denna dag ´från 10-15. . "/ hmm

* Sen efter jobbet har jag varit och handlat Julklappar 3st till och med ;)
Och snart får jag 2300:-
Så då blir det att handla några julklappar till sen hämta ut mina 2par skor, sen köpa något åt mig själv ´det är jag fän värd hahaA ^^

*( Dagens Nya bilder )*
Entligen säg :D

bLOGGAR FÖRMODLIGEN senare, om det inte blit sent. puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0