25 november´onsdag

KL 17:35



Hej bloggläsare!!
Idag var det mycket stressigt på morgonen, därför han jag inte blogga. Var tvungan att springa till bussen, ´men såklart så vara bussen lika försenad som vanligt! Och jag kom endå försent till 1:a lektionen, lovely!!! Haft möte idag oxå ´gick strålande bra faktiskt om man säger så. Sen är man så otroligt BÄST&SÖT så jag fick sluta betydligt mycket tidigare en alla andra :D hahaA. * Sen var putte´på bråk humör idag/ han försökte reta mig. Men såklart så fick han tillbax ;D yeah.

* Och idag har jag entligen varit och tagit Sprutan! Så man får se om man ligger med feber imorgon bitti & ont i hela kroppen, Många som har blivit dåliga "/  Själv har man känt sig dålig i några dagar faktiskt,. Men men inget att göra något åt precis ´man kommer förmodligen endå bli mer eller mindre sjuk om man tar eller inte. . .
*********

Och today har jag fixat pengar, blir att handla imorgon efter Praktiken ;)
Det är ju snart jul, (om exakt 29 Dagar) till och med. Lika bra och vara färdig i tid. .

DAGENS BILD
*(bJUDER på denna )*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0