24 Novmeber ´tisdag

kl 09:02

Godmorgon på er!!

Idag känner jag mig verkligen trött ska jag säga. Har börjat fått ont i halsen på morgonen,hoppas man inte blir sjuk ´not good. Blir att ta bussen om ett litet tag då, slutar kl 3 idag med sen blire att dra en repa på stan & shoppa ´förmodligen om man hittar något bra så läre bli så.. Blir att trasla igenom dagen på jobbet sen har jag inte planer vad som händer till kvällen, men som sakt jag bLOGGAR ju som vanligt´ senare under dagen.


* Morgonens kommentarer/ gnäll *
Åh seriöst varför händer detta just mig? Först för 2 månader sen så pajade min kamera´ni vet! aa vilket jävla skit. Så under dom här veckorna jag har varit utan kamera, så istället har jag ju andvänt mobilens kamera ´inte värsting braiga bilder det blir precis ´men endå!! Hmm såklart kameranN på mobilen gick sönder igår oxå ´ucch ´lovely . . . .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0