20 November ´Fredag

kl 18:07
Hejsan alla bloggläsare!!


Har nyligen kommit hem från min bror, har varit och kollat på bebisen ´mycket mycket söt. Lika söt & underbar som sina brorson är. . Faster är jätte stålt & jag älskar er!!

• Blir att vara hemma en liten stund, sen blir det att ´Köra bil i staN:D love it!!
• Sen blir det att träffa syster en liten stund ikväll. 
 • Sen ska jag hem och ta det lungt efter allt stress under dagen på Resturangen.
• Men imorgon blir det ´mycket mycket bra, ´för då blir det DrickaA som gäller ;)

* Bjuder på dom hära 2 bilderna på mig ;)
bilderna är tagna idag ´för typ aa 10 min sen
puss puss så länge


Kommentarer
Postat av: allie

ja men hör av dig ikväll om det är fest:D<33

2009-11-21 @ 14:49:25
URL: http://alllies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0