14 November ´Lördag

kl 13:26
Hej alla bloggläsare!
Jag var som sakt hemma igår efter jobbet i max 10min han ju då inte blogga "/ sen åkte jag vidare med pappa, sen senare var jag med syster hela kvällen. Hade mycket,mycket trevligt igår kväll i alla fall. .

Idag blir det en bra kväll, hoppas jag på ;)

* Uch vad jag känner mig dålig med mitt bloggande hahahA (a)
men men jag har ju i alla fall mycket status endå ^^
Lovar & lovar att jag ska blogga så mycket som jag säger, men saker kommer i mellan hela tiden `& jag glömmer!!

´men men nu sitter jag i alla fall och skriver ´så var nöjda :D *




* varse good, bjuder på denna bild på mig (a) *
 




VI ÄR INTE TJOCKA ´INGET BEVIS XD . .
eeh aa verkligen en gammal bild på mig och brorsaN.
(Oj ´till och med jag har varit brunett:O uch uch vilket skämt )
* I dont like it.



Youtube.com
Everything But The Girl Darin Zanyar
´´Tycker inte om darin precis men låen är fin :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0