10 November ´Tisdag

utlagd 21:12

*´ Ojojoj vad klockan är mycket ´20:56 . Ber om ursäkt om jag har varit lite sen med mitt bloggande idag!!
Har ju som sakt jobbat från 10-15 & käkat lyx mat, I LOVE MY WORK!´uch uch vad äckligt mätt man blir ;) sen efter jobbet gick jag en snabbis på stan och handlade hårfärg´ ENTLIGEN :D så det blir att färga mitt hår i morgon ´eller aa 'den lilla-utväxten som är hahaA. .

Sitter hemma just nu och myser i sängeN, har nyligen bakat sockerkaka ´blir att mysa & kolla på film.
•Och imorgon blir det skolaN kl 10:00 som gäller. . 



* Favorit pojkarna, verkligen Nr 1 today. .




* Nedå ´det är bara hon ´hon den blonda saken. .



pusspuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0