9 december´onsdag

Hejsan på er alla läsare!!
° Idag har jag haft en underbar dag med min syster ´älskarT.. Vi två har som sakt varit och shoppat idag på, blev några timmar på det oxå ^^ Själv så Shoppade jag inte så otroligt mycket idag´WOW första gången någonsin ;) Där imot så var *syrran tvungen att handla färdigt allt idag hahaA ´lite kul var det i alla fall ;D mycket spring&mycket folk || Själv har man handlat klart allt in för julen för ´aa typ 2 veckor sedan!!
 (Efter allt gående på stan så blir man ganska trött, så vi gled mot Nyfors/SOLFUXEN´det sista vi gjorde för dagen, mycket skönnT var det som sakt..

Dagensköp!!



° En LORÉAL Glam Shine PRIS 85:-
° Depend NAILPOLISH / nagellack  ( blå-lila ) PRIS 25:-
°
FACE MASK ´jordgubb PRIS 22:-
°
Och ett fästligt armband PRIS 200:-



°
Sen blev det en tunika från VILA ´den sista oxå PRIS 249:-



° Sen var jag bara tvungen att köpa det här linnet från CUBUS, ´dom rear ut alla kläder där!  PRIS 79:- 

( oCH så här ser tunikan ut )


************************************************

puss så länge*


Kommentarer
Postat av: snyggkillen

Nice body ;)

2009-12-10 @ 19:50:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0