11 decmber´fredag

Hej alla bloggläsare!!

Han tuvär inte skriva imorse´sorry. Var mycket stressad, fick ju en lång sovmorgon idag men endå orkade jag inte gå upp i tid. * Sen en tråkig nyhet ´ den stora datan hemma har  (pajat) hm verkligen surT,´den vill inte koppla upp modemet Osv & det är massa andra möjliga fel på den. * Så då blire att använta min HP så länge ;)
Efter att ha varit i skolan i 30min så drog jag till brorsan ett litet tag, sen tunapark!!!
´
GISSA VAD JAG KÖPTE??
Nu har jag entligen köppt en ny KAMERA ;D
Hur härligt som hälst. Har varit utan kamera i 2 månader nu ( det har varit jätte jobbigt faktiskt!! Och idag stog jag inte ut länge ´så det var bara att åka och kolla på en kamera sen vare bara att slänga upp pengarna & vara nöjd. *( Fast det var lite synd att dom inte hade en i svart! Så det blev en ROSA den här gången med ;) hahaA..
Och jag måste säga att den var inte speciellt dyr för att vara mycket bra!!

Så nu i fortsättningen så blir det mycket härligare bilder en var det har varit tidigare under dom här 2 månaderna & jag älskarT.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0