1 December´tisdag

KL 20:12



Hej alla bloggläsare ´!! 

Har ni haft en strålande dag?  Hmm,. Det har jag i alla fall haft ;) ° Har haft en strässig dag på resturangen´men har endå tjärnat pengar för att jag har varit så duktig (a) ´väldans mycket folk har det varit idag, men har endå klarat av dagen som sakt!! *- Sen efter 15:∞ så gled jag ner mot stan & skulle handla lite. Sen har jag bara en julklapp kvar (´men den får jag ta imorgon.)  Som sakt! Efter sataN så gick jag till Solfuxen i nyfors ´SOLNING PÅ GÅNG! 

*(Bjuder på denna bild)*

************************************

* Solschema *





puss puss så länge. . .


Kommentarer
Postat av: Amanda

hUR FIN får man vara? :O

om jag såg ut som dig skulle jag vara lycklig!

2009-12-04 @ 21:48:25
Postat av: Anonym

hudcannser nästaa

2009-12-07 @ 18:07:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0