8 december´tisdag

KL 07:47



Godmorgon på er!

Hmm, har entligen vaknat & jag är ganska trött om man säger så! ( Ovnligt om man heter mariamagyar ) Har faktiskt nyligen varit och duschat samt *tvättat håret. Blir att börja fixa sig snart ´för denna nya dag då ;) | Blir att jobba idag med på ( Akropolis ) ÄlskarT. . ° Blir att jobba tll 15:oo sen blire Nyfors SOLUXEN/ eller SOL-SITTY i stan * Har inte bestämt mig. . Sen blir det nog att slå en singnal till min ( Joline  ) när jag har slutat och kolla vad hon ska göra osv ;)

( Sen blir det att sova i stan inatt, ska som sakt till *Skolan imorgon kl 10* )
Aa ni vet ju vad jag kommer göra idag/ tomorrow! Så blir nog att blogga imórgon kväll när jag kommer hem`*

 puss så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0