4 December´fredag

KL 21:46



Hej på er alla läsare!!

´Min dag har varit sköön på jobbet, ganska mycket folk om man säger så ´men har ju tjänat lite pengar oxå ;) bara för att jag är BÄST! * Ojsan idag blev det ingen solning för min del´ men ~ Jag handlade kläder istället (a) * Imorgon blir det att tjäna lite extra pengar ´alltid bra att ha, i alla fall om man heter ( mariamagyar) hahaA..
*Blir att sola en snabbis imorgon & det har jag lovat mig själv*
*Sen är min underbara syster skyldig mig en solning ;) blir att ta det på Måndag efter jobbet*
LoveLoveLoveLove

*´Just nu sitter jag och kollar på idol´för tillfället är det en Lång paus, så jag passa på att blogga lite grann/ det jag hinner ;) *´ojoj Hoppas nu att Grabbarna går till den Största&sista finalen nästa FREDAG!!
Mer enså behöver jag inte säga va?? ;)

*  Bloggar efter idolfinaleN *


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart jobbar du? och hur mycket pengar tjänar du? :)

2009-12-05 @ 16:56:12
Postat av: millaN

Får enhel del så jag klarar mig ;) ' Det kanske märks?

2009-12-07 @ 07:12:06
URL: http://millantwiins.blogg.se/
Postat av: Anonym

jobbar du på akropolis?:) såg dig gå in där för någon dag sen :) du är verkligen super söt tjejen och jag ÄLSKAR din blogg :)

2009-12-07 @ 13:24:39
Postat av: millaN

Jaa jag jobbar på akropolis eller aa ( praktik bara ;) tackar tackar ,kul att höra :)

2009-12-07 @ 17:50:20
URL: http://millantwiins.blogg.se/
Postat av: Anonym

men om du bara har praktik så tjänar du väll inte mer pengar än studiestödet? hehe :)

2009-12-09 @ 10:25:51
Postat av: millaN

* Dom ger mig extra pengar! sen om jag jobbar över/ på helgerna ;)

2009-12-09 @ 18:21:44
URL: http://millantwiins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0