3 DECEMBER´TORSDAG

KL 08:11



Godmorgon på er!!

* Har precis vaktat upp ur mina drömmarna, ´daxs att börja fixa sig för dagen ( samt smninka mig ´osv ) Igår vart jag upptagen med massa olika saker ´så det var därför jag inte bloggade igår kväll. ( * Träffade syster * )
Yeah idag blir det en nice dag för min del.
° Först blir det att ´jobba klart dagen på Resturangen ´Akropolis*
° Sen en lyckad shopping runda med syster, love love love*
° Där efter blire att käka något smaskit ;)
° Bästa till sist´sen glider vi mot nyforS till SOLFUXEN.
RESULTAT
(* Vist har jag blivit brun efter 3solningar?? *)

************************************

Φ oCh imorgon är det ´FREDAG, mycket lovelovelove ;)

*
Bjuder på denna låt *
Lady Gaga - Bad Romance
http://www.youtube.com/watch?v=ACm9yECwSso

´Nu är det dax att göra sig Fin, ´( Sen kan jag inte blogga lika ofta om jag skulle iväg, för min HP har gått sönder*
bara så att ni vet!!!!  Bloggar såklart efter solningen.
PUSS


Kommentarer
Postat av: sAbinA. L

Åhh jag vill oxå vara brun & fin "/

2009-12-03 @ 21:33:23
Postat av: Anonym

oj :O hur länge har du solat??

2009-12-03 @ 21:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0