3 december´torsdag

KL 21:17



Hejsan alla bloggläsare!!

Min dag har varit helt underbar, har varit och jobbat såklart! Sen blev det en lång shopping runda med *(Syster, mycket mtrevligt)*  Handlade en hel del faktiskt ;) Men blider från allt köp laddar jag upp imorgon´om jag inte glömmer ^^
* Sen drog vi och solade efter allt slit och gående i några timmar när vi shoppade loss, * Herre gud´jag ser ut som en MARABOU choklad ;D sista sol dagen imorgoN´snacka om att man har blivit brun . . Lovelovelove
******************************************
Friday tomorrow
°
Blir att jobba från 10-15.
° Hem & duscha/byta kläder/fixa mig.
° Blir Lite shopping OXÅ.
° Äta god mat, sen blire BIO-MYS med min darling ;)♥

**********************************************************************
(* Bjuder på dom här bilderna idag *)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0