10 december´torsdag


° Har entligen kommit hem för dagen. ´Nu börjar min helg & det känns verkligen skönt. . Blir en hemmakväll idag för min del, blir nog att träffa syster imorgon istället. | Blir att ta på sig (myskläder) sen lägga sig och slappa framför tv:N ´Men innan jag gör det så blire

* Att göra en 1.Hårinpackning 2.Vårda ansiktet 3.Special kräm
 4.Sen lägga en ansiktsmask det sista jag gör. .



* Sen blir det att fixa naglarna igen, men lite svårt att bestämma sig för vilka färger det blir!! *( Fast igentligen brukar jag bara köra på ljusa färger, så förmodligen blire nog en Ljus färg )*



* hahaA oj´ idag så tänkte jag att det var dags att ränsa ut allt som låg i plånboken!!Det gick strålande bra och sen så hittade hittade man en hel del kort som man hade glömmt bort^^( Endel kort var bra att ha och vissa var bara helt onödiga ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

vart köpte du hårinpackningen?? har ochså tänkt att köpa de:)

2009-12-10 @ 17:52:00
Postat av: Anonym

Gillar din blogg =) kollar den varge dag!

2009-12-10 @ 19:45:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0