Man ska inte skriva SMS när man står i Duschen!!

Det märks att man är Blond!! Hoppar in i duschen för jag ska åka iväg inom en timme. Sen när man står där helt själv i sin ensamhet så får man börja sjunga på något för det är så otroligt tråkigt. Rätt som det är så ´Sklickar´det till på mobilen
blir så överlycklig så jag sträcker mig efter mobilen och ska kolla vem som skrev. Såklart så var det min
gullegris , så man blev lite gladare för att nån äntligen skrev, svarade på messet och sen när ja skulle lägga tillbax mobilen så drar jag ´igenom mobilen rakt under allt vatten ´shit herre gud vad gör jag´ men som dur var så gick den inte sönder annars hade pappa fott köpit en ny!

( Ne herre gud nu måste jag kila så jag hinner få något fixat ikväll ;)









 ( .Det viktigaste för mig här i livet. )



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0