Kvällen igår var oslagbar, förutom att ja slängde min mobil i golvet när ja kom hem!!

Tack för den underbara kvällen igår mina älsklingar.
När man hade fixat sig i ca 3-4 timmar sen när man äntligen var på
väg till stan så började det såklart att regna när man nermade sig stan´åh typiskt. Som tur är så hade jag
mitt parraply med mig i väskan. Sen satt vi och tog några bärs och snacka lite. Sen bärde vi os av
till 1 Class caffé och satt där och myste i värmen ett tag.
Kvällen blev inte så lång, men det var trevligt endå.



Herre gud har sovit länge idag och varit jätte ´Lat idag. Det får man vara när det är Söndag!
Blir att hoppa in i en Dusch snart sen fixa till mig lite. Sen blir det att åka till Skiftinge lite senare ikväll.


Satt med denna unerbara människa på 1 Class caffé i fredags den 28/8-09
kvällen blev lyckad och jag älskar dig.
 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0